Меню сайту |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 5 Гостей: 5 Користувачів: 0 |
|
Відвідувачі |
|
|
Flags |
|
|
|
Методичні рекомендації Уроки, проведені під час методичної декади, яка проходила з 18 по 29.11.2019 року, проходили за темою «Самостійна діяльність школярів як шлях формування ключових компетентностей успішної особистості в умовах реалізації Концепції Нової української школи та Держстандарту освіти». Самостійна робота учнів, що включається в процес навчання, це така робота, що виконується без особистої участі вчителя, по його завданню в спеціально наданий для цього час; при цьому учні свідомо прагнуть досягти поставленої мети, вживаючи свої зусилля і виражаючи в тій чи іншій формі результат розумових чи фізичних (чи тих та інших разом) дій. Самостійність включає в себе такі сторони, як ставлення вчителя до проявів самостійності учня; уміння учнів самостійно планувати свою навчальну роботу; уміння виділяти головне і другорядне; оцінку учнем труднощів у вивченні матеріалу; наявність або відсутність в учня інтересу до матеріалу, який вив
...
Читати далі »
|
Методичні рекомендації Під час методичної декади, яка проходила з 19 по 30 листопада 2018 року, вчителі школи продемонстрували своє бачення теми «Використання технології продуктивного навчання для побудови життєвої моделі успішної особистості в умовах реалізації Концепції Нової української школи та Держстандарту освіти». Продуктивне навчання – це процес створення учнем і вчителем певного продукту, процес набуття життєвих компетентностей, які забезпечують самовизначення та особистий розвиток. Продуктивне навчання, на відміну від шкільного вивчення предметів, розуміється як таке, що забезпечує реальний зв'язок освіти з життям, відкриває перспективу учням за допомогою своїх знань і умінь знайти роботу, домогтися успіху в житті. Це затребувані людиною знання, уміння, її кваліфікація і професіоналізм як основні передумови забезпеченого життя. Як освітній процес продуктивне навчання реалізується в рамках індивідуал
...
Читати далі »
|
Методичні рекомендації Тема методичної декади, яка проходила з 20.11 по 01.12.2017 року - «Використання ІКТ на уроках як один із засобів підвищення якості навчальних досягнень учнів» Система освіти, відповідно до вимог сучасності, потребує докорінного переосмислення, практичної реалізації - навчитися пізнавати, навчитися працювати, навчитися жити разом, навчитися жити. Комп'ютери стрімко увійшли в різноманітні сфери нашої повсякденної діяльності, тому важливим завданням є широке запровадження комп'ютерної техніки в процесі навчання. Інформаційно-комунікаційні технології навчання (ІКТ) - це сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і засобів забезпечення ефективного процесу навчання. Інформаційні технології - це сукупність інформаційних процесів з використання засобів обчислювальної техніки, що забезпечують швидкий пошук інформації, доступ до джерел інформації. Відвідавши ур
...
Читати далі »
|
План заходів у Богородчанській ЗОШ І-ІІІ ст. №1 щодо популяризації вивчення англійської мови на 2016 - 2020 роки 2016 1.Розробити і обговорити заходи на активізацію вивчення англійської мови на період до 2020 року. Постійно протягом 2016 – 2020 років 2.Участь у семінарах, вебінарах, тренінгах, майстер-класах 3.Участь учнів у олімпіадах та конкурсах з англійської мови 4.Знайомитись з пропозиціями від Oxford University Press, Cambridge University, British Council, Pearson, MM Publications, Лінгвіст та реалізовувати їх на практиці 5.Виготовлення проектів у паперовому та електронному вигляді 6.Поповнювати матеріальну базу підручниками, посібниками, фаховими газетами та журналами 7.Інформування учнів про свята і визначні дати та виконання лінгвокраїнознавчих завдань 8.Робота на сайті «Live and Learn» 9.Робота на сайті м/о вчителів англійської мови 10
...
Читати далі »
|
План заходів у Богородчанській ЗОШ І-ІІІ ст. №1 щодо популяризації вивчення англійської мови на 2016 рік Грудень 2015 1. Розробити і обговорити заходи щодо популяризації вивчення англійської мови на 2016 рік. Протягом 2016 року 2.Участь у семінарах, вебінарах, тренінгах, майстер-класах 3.Участь учнів у олімпіадах та конкурсах з англійської мови 4.Знайомитись з пропозиціями від Oxford University Press, Cambridge University, British Council, Pearson, MM Publications, Лінгвіст та реалізовувати їх на практиці 5.Виготовлення проектів у паперовому та електронному вигляді 6.Поповнювати матеріальну базу підручниками, посібниками, фаховими газетами та журналами 7.Інформування учнів про свята і визначні дати та виконання лінгвокраїнознавчих завдань 8.Робота на сайті «Live and Learn» 9.Ознайомлення з анонсами та проведеними заходами на стендах біля кабінету англі
...
Читати далі »
|
Завдання учителя на уроці – формування успішної особистості. Підґрунтям роботи є переконання: успішною може стати будь-яка людина, якщо вірить у себе та працює задля цього. Роль педагога – керувати процесом усвідомленого прагнення до успіху. Саме тому він повинен показати своїм вихованцям, що є дуже багато людей, які стали відомими, і у свій час навчалися і пізнавали світ задля досягнення своєї мати. На уроках, які проходили під час методичної декади з 16 по 27.11.2015 року, вчителі школи показали своє розуміння саме переконання у темі «Використання наротології у навчально-виховному процесі як шлях формування успішної особистості». Одним з основних засобів педагогічного впливу К. Д. Ушинський вважав переконання. Переконує не тільки слово, переконує особистий приклад. У засвоєнні знань велике значення має наочність. Діти мислять формами, фарбами, звуками, відчуттями, тому в процесі навчання корисно використовувати всі наочні засоби з тим, щоб органи чуттів брал
...
Читати далі »
|
«Розвиток комунікативної компетентності учнів в умовах впровадження Держстандарту як засіб формування знань, умінь, навичок взаємодії людей у соціокультурному середовищі» - тема методичної декади, яка проходила з 20 по 30.04.2015 року. Під комунікативною компетентністю розуміють здатність встановлювати і підтримувати необхідні контакти з іншими людьми, певну сукупність знань, умінь і навичок , що забезпечують ефективне спілкування. Під час проведення уроків вчителі розкрили поняття компетентнісного підходу до навчання та поділились своїми формами та методами його впровадження. Методи інтерактивного навчання надають учням можливості для формування основних пізнавальних і громадянських умінь, а також навичок і зразків поведінки в суспільстві. Інтерактивні форми роботи сприяють розвитку ініціативи, незалежності, уяви, самодисципліни, співпраці з іншими учнями. Вони стимулюють розвиток когнітивних процесів, залучають до активної участі у процесі навча
...
Читати далі »
|
Методичні рекомендації Під час методичної декади, яка проходила з 17 по 28.11.2014 року, вчителі школи продемонстрували своє бачення теми «Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів з використанням технології життєтворчості як шлях реалізації Держстрандарту». Пізнавальна активність школяра – це риса людини, яка виявляється в прагненні до самостійної діяльності та безпосередній участі в усьому. Саме технологія життєтворчості має на меті забезпечити здобуття школярами ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій; самостійно, творчо мислити, правильно сприймати, виважено, адекватно та принципово оцінювати себе та стосунки між людьми; вчити використовувати знання як інструмент для розв'язання життєвих проблем; цілеспрямовано використовувати свій потенціал для самореалізації, тобто пізнати світ задля саморозвитку. Вчити учнів здобувати, аналізувати інформацію, о
...
Читати далі »
|
Методичні рекомендації Уроки, проведені під час методичної декади, яка проходила з 14 по 25.04.2014 року, проходили за темою «Роль контролю та стимулювання навчальної діяльності школярів у підвищенні рівня якості знань учнів результативності та розвитку їхньої творчості». Стимулювання - це методи, спрямовані на формування позитивних мотивів учіння, що стимулюють пізнавальну активність і сприяють збагаченню школярів навчальною інформацією. Метод навчальної дискусії - суперечка, обговорення будь-якого питання навчального матеріалу. Цей метод ґрунтується на обміні думками між учнями, вчителями й учнями, вчить самостійно мислити, розвиває вміння практичного аналізу і аргументації положень, поваги до думки інших. Дискусія використовується під час спільного розв'язання проблеми класом або групою учнів, її мета - обговорення даних, що потребують безпосередньої підготовки учнів за джерелами ширшими, ніж матеріал підручника. Під час дис
...
Читати далі »
|
Методичні рекомендації Одним з найдоступніших і перевірених практикою шляхів підвищення ефективності уроку, активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці є відповідна організація самостійної навчальної роботи. Вона займає особливе місце на сучасному уроці, тому що учень набуває знань тільки в процесі особистої самостійної навчальної діяльності. Говорячи про формування в школярів самостійності, необхідно мати два тісно пов'язані між собою завдання. Перше з них полягає в тому, щоб розвинути в учнів самостійність у пізнавальній діяльності, навчити їх самостійно оволодівати знаннями, формувати свій світогляд, друга - в тому, щоб навчити їх самостійно застосовувати наявні знання в навчанні та практичній діяльності. Самостійна робота - це така робота, яка виконується без безпосередньої участі вчителя, але за його завданням, у спеціально наданий для цього час, при цьому учні, свідомо прагнуть досягати поставлені цілі, використовуючи свої зуси
...
Читати далі »
| |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
Пошук |
|
|
Календар |
« Листопад 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
Архів записів |
|
|
|