Меню сайту |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
|
Відвідувачі |
|
|
Flags |
|
|
|
Відгук на матеріали Британської Ради Добірка матеріалів для вчителів англійської мови, яка підготовлена за матеріалами Британської Ради, містить три навчальні посібники: “Word on the Street”, “Teaching English Radio”, “Learn English Kids”. Навчальний посібник “Word on the Street” пропонує вивчення англійської мови та культури на основі телепрограми “Word on the Street. Посібник забезпечує соціокультурний компонент мовної освіти та створює контекст для ефективного формування комутативної компетенції учнів. “Word on the Street” – це десять епізодів, знятих у Британії на теми, які є цікавими для молоді. Посібник містить різнотипові завдання до кожного з епізодів. Він має завдання, які слід виконувати перед, під час і після перегляду (чи прослуховування) розділу. Пропоновані завдання спрямовані на пізнавальну діяльність учнів, на розв’язання певних проблемних ситуацій, на вдосконалення фонологічного, лексичного та граматичного компонентів мовної компетенції
...
Читати далі »
Категорія:
Відгуки
|
Переглядів:
517
|
Додав:
Iryna
|
Дата:
02.01.2015
|
|
Методичні рекомендації Під час методичної декади, яка проходила з 17 по 28.11.2014 року, вчителі школи продемонстрували своє бачення теми «Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів з використанням технології життєтворчості як шлях реалізації Держстрандарту». Пізнавальна активність школяра – це риса людини, яка виявляється в прагненні до самостійної діяльності та безпосередній участі в усьому. Саме технологія життєтворчості має на меті забезпечити здобуття школярами ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій; самостійно, творчо мислити, правильно сприймати, виважено, адекватно та принципово оцінювати себе та стосунки між людьми; вчити використовувати знання як інструмент для розв'язання життєвих проблем; цілеспрямовано використовувати свій потенціал для самореалізації, тобто пізнати світ задля саморозвитку. Вчити учнів здобувати, аналізувати інформацію, о
...
Читати далі »
|
Методичні рекомендації Уроки, проведені під час методичної декади, яка проходила з 14 по 25.04.2014 року, проходили за темою «Роль контролю та стимулювання навчальної діяльності школярів у підвищенні рівня якості знань учнів результативності та розвитку їхньої творчості». Стимулювання - це методи, спрямовані на формування позитивних мотивів учіння, що стимулюють пізнавальну активність і сприяють збагаченню школярів навчальною інформацією. Метод навчальної дискусії - суперечка, обговорення будь-якого питання навчального матеріалу. Цей метод ґрунтується на обміні думками між учнями, вчителями й учнями, вчить самостійно мислити, розвиває вміння практичного аналізу і аргументації положень, поваги до думки інших. Дискусія використовується під час спільного розв'язання проблеми класом або групою учнів, її мета - обговорення даних, що потребують безпосередньої підготовки учнів за джерелами ширшими, ніж матеріал підручника. Під час дис
...
Читати далі »
|
Методичні рекомендації Одним з найдоступніших і перевірених практикою шляхів підвищення ефективності уроку, активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці є відповідна організація самостійної навчальної роботи. Вона займає особливе місце на сучасному уроці, тому що учень набуває знань тільки в процесі особистої самостійної навчальної діяльності. Говорячи про формування в школярів самостійності, необхідно мати два тісно пов'язані між собою завдання. Перше з них полягає в тому, щоб розвинути в учнів самостійність у пізнавальній діяльності, навчити їх самостійно оволодівати знаннями, формувати свій світогляд, друга - в тому, щоб навчити їх самостійно застосовувати наявні знання в навчанні та практичній діяльності. Самостійна робота - це така робота, яка виконується без безпосередньої участі вчителя, але за його завданням, у спеціально наданий для цього час, при цьому учні, свідомо прагнуть досягати поставлені цілі, використовуючи свої зуси
...
Читати далі »
|
Під час методичної декади, яка проходила з 15.04 по 26.04 2013 року, вчителями англійської і німецької мов Дмитришин Л.В., Костишин М. В., Глушак І.М., Дем’янко Н.С. проводились відкриті уроки. Основні показники професійної компетентності вчителя включають в себе необхідність вміння розвивати в учнів комунікативне спілкування, компонентами якого є лінгвістична, тематична, соціокультурна, навчально-пізнавальна компетенції. Для оволодіння іноземною мовою на уроці доцільні такі методи, прийоми та форми організації роботи, які були присутні під час відвіданих уроків: Всі уроки проводяться іноземною мовою. Учитель на уроці майже не розмовляє, щоб дати змогу учням практикуватися у мові. Типи уроків: комбінований або нестандартний урок. На уроках вирішуються багатопланові завдання, які виражаються в кращому розумінні мови на слух за рахунок вивчення та засвоєння нових слів, граматичних форм і структур; в отриманні знань про культуру кр
...
Читати далі »
| |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
Пошук |
|
|
Календар |
« Січень 2015 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
Архів записів |
|
|
|