Під час методичної декади, яка проходила з 15.04 по 26.04 2013 року, вчителями англійської і німецької мов Дмитришин Л.В., Костишин М. В., Глушак І.М., Дем’янко Н.С. проводились відкриті уроки.
Основні показники професійної компетентності вчителя включають в себе необхідність вміння розвивати в учнів комунікативне спілкування, компонентами якого є лінгвістична, тематична, соціокультурна, навчально-пізнавальна компетенції.
Для оволодіння іноземною мовою на уроці доцільні такі методи, прийоми та форми організації роботи, які були присутні під час відвіданих уроків: Всі уроки проводяться іноземною мовою. Учитель на уроці майже не розмовляє, щоб дати змогу учням практикуватися у мові. Типи уроків: комбінований або нестандартний урок. На уроках вирішуються багатопланові завдання, які виражаються в кращому розумінні мови на слух за рахунок вивчення та засвоєння нових слів, граматичних форм і структур; в отриманні знань про культуру країни, мова якої вивчається. Різні організаційні форми роботи: співвідношення фронтальної і групової роботи, роботи в парах та індивідуальної роботи. Раціональність застосування різноманітних методів, прийомів та форм завдань: розповідь, пояснення, ілюстрації і демонстрації, використання проектів (як паперових так і мультимедійних), робота з підручником та з індивідуальними картками, використання автентичних матеріалів. Поєднання використання елементів традиційних і інноваційних технологій, сприяють тому, що уроки є емоційними, викликють інтерес до навчання, виховують потребу в знаннях. Доступність викладу і забезпечення зворотного зв’язку. Забезпечення міжпредметних зв’язків – географія, історія, музичне мистецтво, література. Урок іноземної мови поділяється на наступні етапи: організаційний момент, введення нового матеріалу, тренування, формування навичок і їх контроль, розвиток відповідних мовленнєвих умінь у чотирьох видах мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, письмо та говоріння), формулювання та запис домашнього завдання. Специфіка уроку іноземної мови проявляється в його довільному плануванні, коли вчитель може варіювати компоненти уроку і самостійно визначати послідовність, об'єднуючи їх в нерозривне ціле. В очах школярів вчитель - передусім носій іноземної мови. Отже, те, що від учителя очікують учні - це хороше практичне володіння мовою.
Недоліками у реалізації плану уроку можна назвати частково невірний розподіл часу на роботу учнів і мовні дії вчителя (завжди треба мати ще додаткове завдання на випадок залишку часу та забрати заплановане завдання, коли часу бракує, урок не повинен продовжуватися на перерві); іноді відсутність активізації класу, робота лише з певними учнями чи певними групами учнів; необхідне чергування спокійних і рухливих вправ для активізації роботи; не завжди проводиться оцінювання роботи учнів на уроці, хоча б словесне для роботи усього класу у кінці уроку; не надання рекомендації до виконання домашнього завдання;
Типові недоліки в мовній підготовці школярів недосконала вимова, обмежений лексичний запас, незнання або недостатнє усвідомлення граматичних структур, уповільнена мовна реакція.
Аналіз провела Мазур І.М., учитель англійської мови