Live and learn П`ятниця, 01.11.2024, 11:40
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Відвідувачі
счетчик посещений

Flags
Flag Counter

Feedjit
undefined


14:51
Методичні рекомендації 1
Під час методичної декади, яка проходила з 15.04 по 26.04 2013 року, вчителями англійської і німецької мов Дмитришин Л.В., Костишин М. В., Глушак І.М., Дем’янко Н.С. проводились відкриті уроки.

Основні показники професійної компетентності вчителя включають в себе необхідність вміння розвивати в учнів комунікативне спілкування, компонентами якого є лінгвістична, тематична, соціокультурна, навчально-пізнавальна компетенції.

Для оволодіння іноземною мовою на уроці доцільні такі методи, прийоми та форми організації роботи, які були присутні під час відвіданих уроків:
Всі уроки проводяться іноземною мовою.
Учитель на уроці майже не розмовляє, щоб дати змогу учням практикуватися у мові.
Типи уроків: комбінований або нестандартний урок.
На уроках вирішуються багатопланові завдання, які виражаються в кращому розумінні мови на слух за рахунок вивчення та засвоєння нових слів, граматичних форм і структур; в отриманні знань про культуру країни, мова якої вивчається.
Різні організаційні форми роботи: співвідношення фронтальної і групової роботи, роботи в парах та індивідуальної роботи.
Раціональність застосування різноманітних методів, прийомів та форм завдань: розповідь, пояснення, ілюстрації і демонстрації, використання проектів (як паперових так і мультимедійних), робота з підручником та з індивідуальними картками, використання автентичних матеріалів.
Поєднання використання елементів традиційних і інноваційних технологій, сприяють тому, що уроки є емоційними, викликють інтерес до навчання, виховують потребу в знаннях.
Доступність викладу і забезпечення зворотного зв’язку.
Забезпечення міжпредметних зв’язків – географія, історія, музичне мистецтво, література.
Урок іноземної мови поділяється на наступні етапи: організаційний момент, введення нового матеріалу, тренування, формування навичок і їх контроль, розвиток відповідних мовленнєвих умінь у чотирьох видах мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, письмо та говоріння), формулювання та запис домашнього завдання. Специфіка уроку іноземної мови проявляється в його довільному плануванні, коли вчитель може варіювати компоненти уроку і самостійно визначати послідовність, об'єднуючи їх в нерозривне ціле.
В очах школярів вчитель - передусім носій іноземної мови. Отже, те, що від учителя очікують учні - це хороше практичне володіння мовою.

Недоліками у реалізації плану уроку можна назвати
частково невірний розподіл часу на роботу учнів і мовні дії вчителя (завжди треба мати ще додаткове завдання на випадок залишку часу та забрати заплановане завдання, коли часу бракує, урок не повинен продовжуватися на перерві);
іноді відсутність активізації класу, робота лише з певними учнями чи певними групами учнів;
необхідне чергування спокійних і рухливих вправ для активізації роботи;
не завжди проводиться оцінювання роботи учнів на уроці, хоча б словесне для роботи усього класу у кінці уроку;
не надання рекомендації до виконання домашнього завдання;

Типові недоліки в мовній підготовці школярів
недосконала вимова,
обмежений лексичний запас,
незнання або недостатнє усвідомлення граматичних структур,
уповільнена мовна реакція.

Аналіз провела
Мазур І.М., учитель англійської мови
Категорія: Методичні рекомендації | Переглядів: 394 | Додав: Iryna | Теги: методичні рекомендації | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Січень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архів записів

Copyright Iryna © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz