Меню сайту |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Відвідувачі |
|
|
Flags |
|
|
|
Головна » 2018 » Жовтень » 19 » Аналіз роботи постійно діючого семінару-практикуму вчителів англійської мови
19:13 Аналіз роботи постійно діючого семінару-практикуму вчителів англійської мови |
Аналіз роботи постійно діючого семінару-практикуму вчителів англійської мови у 2017-2018 н.р.
У 2017-2018 н.р семінар-практикум працював над проблемою «Формування професійної готовності вчителя іноземної мови до реалізації оновлених програм».
Згідно зі ст. 54 Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Поло-женням про кваліфікаційні категорії та педагогічні звання», для удосконалення пе¬дагогічної майстерності вчителів та науково-методичної підготовки, розвитку творчих здібностей учнів та вчителів, покращення якості знань учнів учителями англійської мови проводилася методична робота, яка була спрямована на досягнення якісно нових стандартів, упровадження інноваційних технологій у навчально-виховну роботу, моніторинг профільної освіти.
Методична робота в школі — це складний комплекс взаємопов'язаних заходів, спрямо-ваних на всебічне підвищення кваліфікації, професійної майстерності вчителів, на роз¬виток і підвищення творчого потенціалу пе¬дагогічного колективу в школі в цілому, а за¬галом — на підвищення якості й ефектив¬ності навчально-виховного процесу. У зв'язку з необхідністю раціонально й оперативно використовувати нові технології та форми на¬вчання школярів (з урахуванням рівня ор¬ганізації навчально-виховного процесу і складу учнів) та реалізацією методичної те¬ми школи роль методичної роботи зростає.
Основним завданням методичного об'єд¬нання вчителів було підви¬щення якості знань учнів через здійснення індивідуального й диференційованого під¬ходів до учнів. Методична робота була на¬правлена на розвиток творчого потенціалу кожного вчителя через методику особистіс¬но зорієнтованого навчання, яке спрямова¬не на зростання рівня освіченості, вихова¬ності та розвитку учня.
Аналізуючи стан викладання англійської мови за 2017-2018 н. р. потрібно відзначити, що значно підвищився науково-теоретичний та методичний рівень англійської мови. У зв’язку з впровадженням системи навчальної роботи з учнями для розвитку творчих здібностей, покращилася робота з обдарованими дітьми.
Учителі й учні району активно долучилися до проведення різноманітних заходів з популяризації англійської. Серед усього проведеного - тижні англійської мови, виготовлення різноманітних проектів, заходи, присвячені датам і подіям в Україні та англомовних країнах, тематичні лінійки, літературні читання, віртуальні подорожі,відео-екскурсії, поїздки у бібліотеку іноземних мов, спілкування з носіями мови тут і закордоном, свята, вікторини, літні мовні табори з вивчення англійської мови.
З метою розвитку інтересу до вивчення англійської мови та культури англомовних країн, формування навичок пізнавальної та творчої діяльності, вчителі продовжують залучати своїх вихованців до участі у різноманітних конкурсах місцевого, всеукраїнського і міжнародного рівнів. Це - олімпіада з англійської мови, де наші учні займають призові місця на ІІІ етапі (ІІ місце - М.Максьом (Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ст.№1), ІІІ місце – Д. Глуханюк, Л.Струтинська (Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ст.№2), М.Струтинська (Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ст.№1), В. Куртяник (Горохолинська ЗОШ І-ІІІ ст). У конкурсах Пазл, Гринвіч та Олімпус учні крім сертифікатів участі, нагороджуються щороку призами. Цього року ми взяли участь у новому випробуванні: у всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок», де діти з Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Підгірської ЗОШ І-ІІ, Горохолинської ЗОШ І-ІІІ ст., Дзвиняцької ЗОШ І-ІІІ, Похівської ЗОШ І-ІІ ст., Манявського НВК показали хороші результати, отримавши сертифікати переможців та дипломи учасників. Учні також показали свої уміння у написанні есе «Я гордий бути українцем» у конкурсі від Лінгвіст. Учителі залучають дітей і самі беруть участь у проектах від Oxford University Press, Cambridge University Press, British Council, Pearson, MMPublications,. Старшокласники щороку беруть участь у відбіркових етапах Конкурсу «Програма обміну майбутніх лідерів» (FLEX) (учень Горохолинської ЗОШ І-ІІІ ст. Куртяник Володимир цього року виборов право проживати і навчатися у США).
Для підвищення свого фахового рівня вчителі району є активними учасниками різноманітних семінарів та тренінгів. Влітку багато вчителів, які працюють у 1х класах НУШ, підвищували свою кваліфікацію на відповідних курсах. Мар’яна Костишин (учитель Похівської ЗОШ І-ІІ ст.) та Оксана Вінтоняк (учитель Манявського НВК) працювали на курсах YOLO. Останнім часом стало популярним бути учасниками вебінарів та он-лайн конференцій, які вимагають лише якісного Інтернет-зв’язку та бажання вчитися. Британські та американські освітні організації розробляють і постійно поновлюють ресурси спілкування та надання допомоги усім охочим.
Наші учні та вчителі продовжили роботу у програмі Е-Twinning Plus, яка користується популярністю в Україні.
Уже кілька років поспіль при школах працювали літній мовні табори. За мету роботи табору ми вбачали мотивувати учнів до вдосконалення англійської мови через гру і дозвілля. Основними завданнями, які стояли перед нами були: створити умови для здобуття дітьми необхідних мовних навичок, допомогти подолати мовний бар'єр, надати можливість удосконалити свою розмовну мову, сприяти формуванню позитивної мотивації для подальшого удосконалення мови, створити умови для реалізації особистості навчити діяти в колективі, розвивати самоврядування, виявити інтереси, захоплення організувати змістовне дозвілля у літній період, поєднати навчання із захоплюючим відпочинком.
Ми продовжили роботу над проектами в рамках районного конкурсу «Село моє, для мене ти єдине». За підсумками цьогорічного випробування І місце розділили між собою команди Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 та Богородчанської ЗОШ І-ІІІ ст. 2, ІІ місце отримали учасники Глибоківської ЗОШ І-ІІ ст. та Хмелівської ЗОШ І-ІІ ст., ІІІ місце – представники Глибівського НВК, Похівської ЗОШ І-ІІ ст. та Підгірської ЗОШ І-ІІ ст.
Новий навчальний рік ставить не менш відповідальні завдання перед вчителями в умовах реалізації проекту «Нова українська школа», тому напрямками роботи будуть діагностика проблемних питань учителів, інформаційне забезпечення викладання предмета, виявлення творчо працюючих учителів, вивчення теоретичних питань методики викладання та ознайомлення з методикою нових технологій та оволодіння ними, методична допомога учителям, вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб, розробка основних напрямів і форм активізації пізнавальної , науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади, конкурси, предметний тиждень, робота гуртків), удосконалення педмайстерності учителів англійської мови.
У 2018-2019 н.р семінар-практикум буде працювати над проблемою «Вплив інноваційного середовища на якість освітнього процесу в умовах Нової української школи»
Метою роботи буде вдосконалення методів організації навчального процесу, вивчення і використання інтерактивних методик у процесі навчання іноземних мов.
Завдання ММО на 2018/2019 навчальний рік:
Впроваджувати в практику роботи ММО учителів англійської мови форми і методи роботи, що направлені на формування компетенцій: розвиток критичного мислення, ІКТ, ігрових технологій, технологій проблемного навчання, методу проектів;
Створювати на уроках англійської мови нове навчальне середовище відповідно до особистісно-орієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів;
Розширити досвід проектної діяльності на платформі eTwinning.
Продовжувати впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти;
Якісно готувати учнів до Всеукраїнських учнівських олімпіад та конкурсів, використовуючи автентичний матеріал.
Підвищувати якість навчання, стимулювати учнів до участі в конкурсах, олімпіадах та інших заходах;
Якісно готувати учнів старших класів до ЗНО з використанням автентичних матеріалів, тестових та інформаційних технологій.
Суворе дотримання освітніх стандартів.
Методична робота і надалі буде спрямована на розвиток творчого потенціалу кожного вчителя через методику особистісного навчання, спрямованого на ріст рівня освіченості, вихованості й розвиненості учня.
Мазур Ірина Миронівна
|
Переглядів: 361 |
Додав: Iryna
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
Пошук |
|
|
Календар |
« Жовтень 2018 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
Архів записів |
|
|
|