Меню сайту |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 7 Гостей: 7 Користувачів: 0 |
|
Відвідувачі |
|
|
Flags |
|
|
|
Методичні рекомендації Уроки, проведені під час методичної декади, яка проходила з 18 по 29.11.2019 року, проходили за темою «Самостійна діяльність школярів як шлях формування ключових компетентностей успішної особистості в умовах реалізації Концепції Нової української школи та Держстандарту освіти». Самостійна робота учнів, що включається в процес навчання, це така робота, що виконується без особистої участі вчителя, по його завданню в спеціально наданий для цього час; при цьому учні свідомо прагнуть досягти поставленої мети, вживаючи свої зусилля і виражаючи в тій чи іншій формі результат розумових чи фізичних (чи тих та інших разом) дій. Самостійність включає в себе такі сторони, як ставлення вчителя до проявів самостійності учня; уміння учнів самостійно планувати свою навчальну роботу; уміння виділяти головне і другорядне; оцінку учнем труднощів у вивченні матеріалу; наявність або відсутність в учня інтересу до матеріалу, який вив
...
Читати далі »
|
Методичні рекомендації Під час методичної декади, яка проходила з 19 по 30 листопада 2018 року, вчителі школи продемонстрували своє бачення теми «Використання технології продуктивного навчання для побудови життєвої моделі успішної особистості в умовах реалізації Концепції Нової української школи та Держстандарту освіти». Продуктивне навчання – це процес створення учнем і вчителем певного продукту, процес набуття життєвих компетентностей, які забезпечують самовизначення та особистий розвиток. Продуктивне навчання, на відміну від шкільного вивчення предметів, розуміється як таке, що забезпечує реальний зв'язок освіти з життям, відкриває перспективу учням за допомогою своїх знань і умінь знайти роботу, домогтися успіху в житті. Це затребувані людиною знання, уміння, її кваліфікація і професіоналізм як основні передумови забезпеченого життя. Як освітній процес продуктивне навчання реалізується в рамках індивідуал
...
Читати далі »
|
Аналіз роботи постійно діючого семінару-практикуму вчителів англійської мови у 2017-2018 н.р.
У 2017-2018 н.р семінар-практикум працював над проблемою «Формування професійної готовності вчителя іноземної мови до реалізації оновлених програм».
Згідно зі ст. 54 Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Поло-женням про кваліфікаційні категорії та педагогічні звання», для удосконалення пе¬дагогічної майстерності вчителів та науково-методичної підготовки, розвитку творчих здібностей учнів та вчителів, покращення якості знань учнів учителями англійської мови проводилася методична робота, яка була спрямована на досягнення якісно нових стандартів, упровадження інноваційних технологій у навчально-виховну роботу, моніторинг профільної освіти.
Методична робота в школі — це складний комплекс взаємопов'язаних заходів, спрямо-ваних на всебічне підвищення кваліфікації, проф
...
Читати далі »
Переглядів:
360
|
Додав:
Iryna
|
Дата:
19.10.2018
|
|
Методичні рекомендації Тема методичної декади, яка проходила з 20.11 по 01.12.2017 року - «Використання ІКТ на уроках як один із засобів підвищення якості навчальних досягнень учнів» Система освіти, відповідно до вимог сучасності, потребує докорінного переосмислення, практичної реалізації - навчитися пізнавати, навчитися працювати, навчитися жити разом, навчитися жити. Комп'ютери стрімко увійшли в різноманітні сфери нашої повсякденної діяльності, тому важливим завданням є широке запровадження комп'ютерної техніки в процесі навчання. Інформаційно-комунікаційні технології навчання (ІКТ) - це сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і засобів забезпечення ефективного процесу навчання. Інформаційні технології - це сукупність інформаційних процесів з використання засобів обчислювальної техніки, що забезпечують швидкий пошук інформації, доступ до джерел інформації. Відвідавши ур
...
Читати далі »
|
План заходів у Богородчанській ЗОШ І-ІІІ ст. №1 щодо популяризації вивчення англійської мови на 2016 - 2020 роки 2016 1.Розробити і обговорити заходи на активізацію вивчення англійської мови на період до 2020 року. Постійно протягом 2016 – 2020 років 2.Участь у семінарах, вебінарах, тренінгах, майстер-класах 3.Участь учнів у олімпіадах та конкурсах з англійської мови 4.Знайомитись з пропозиціями від Oxford University Press, Cambridge University, British Council, Pearson, MM Publications, Лінгвіст та реалізовувати їх на практиці 5.Виготовлення проектів у паперовому та електронному вигляді 6.Поповнювати матеріальну базу підручниками, посібниками, фаховими газетами та журналами 7.Інформування учнів про свята і визначні дати та виконання лінгвокраїнознавчих завдань 8.Робота на сайті «Live and Learn» 9.Робота на сайті м/о вчителів англійської мови 10
...
Читати далі »
|
План заходів у Богородчанській ЗОШ І-ІІІ ст. №1 щодо популяризації вивчення англійської мови на 2016 рік Грудень 2015 1. Розробити і обговорити заходи щодо популяризації вивчення англійської мови на 2016 рік. Протягом 2016 року 2.Участь у семінарах, вебінарах, тренінгах, майстер-класах 3.Участь учнів у олімпіадах та конкурсах з англійської мови 4.Знайомитись з пропозиціями від Oxford University Press, Cambridge University, British Council, Pearson, MM Publications, Лінгвіст та реалізовувати їх на практиці 5.Виготовлення проектів у паперовому та електронному вигляді 6.Поповнювати матеріальну базу підручниками, посібниками, фаховими газетами та журналами 7.Інформування учнів про свята і визначні дати та виконання лінгвокраїнознавчих завдань 8.Робота на сайті «Live and Learn» 9.Ознайомлення з анонсами та проведеними заходами на стендах біля кабінету англі
...
Читати далі »
|
Завдання учителя на уроці – формування успішної особистості. Підґрунтям роботи є переконання: успішною може стати будь-яка людина, якщо вірить у себе та працює задля цього. Роль педагога – керувати процесом усвідомленого прагнення до успіху. Саме тому він повинен показати своїм вихованцям, що є дуже багато людей, які стали відомими, і у свій час навчалися і пізнавали світ задля досягнення своєї мати. На уроках, які проходили під час методичної декади з 16 по 27.11.2015 року, вчителі школи показали своє розуміння саме переконання у темі «Використання наротології у навчально-виховному процесі як шлях формування успішної особистості». Одним з основних засобів педагогічного впливу К. Д. Ушинський вважав переконання. Переконує не тільки слово, переконує особистий приклад. У засвоєнні знань велике значення має наочність. Діти мислять формами, фарбами, звуками, відчуттями, тому в процесі навчання корисно використовувати всі наочні засоби з тим, щоб органи чуттів брал
...
Читати далі »
|
«Розвиток комунікативної компетентності учнів в умовах впровадження Держстандарту як засіб формування знань, умінь, навичок взаємодії людей у соціокультурному середовищі» - тема методичної декади, яка проходила з 20 по 30.04.2015 року. Під комунікативною компетентністю розуміють здатність встановлювати і підтримувати необхідні контакти з іншими людьми, певну сукупність знань, умінь і навичок , що забезпечують ефективне спілкування. Під час проведення уроків вчителі розкрили поняття компетентнісного підходу до навчання та поділились своїми формами та методами його впровадження. Методи інтерактивного навчання надають учням можливості для формування основних пізнавальних і громадянських умінь, а також навичок і зразків поведінки в суспільстві. Інтерактивні форми роботи сприяють розвитку ініціативи, незалежності, уяви, самодисципліни, співпраці з іншими учнями. Вони стимулюють розвиток когнітивних процесів, залучають до активної участі у процесі навча
...
Читати далі »
|
Відгук на матеріали Британської Ради Добірка матеріалів для вчителів англійської мови, яка підготовлена за матеріалами Британської Ради, містить три навчальні посібники: “Word on the Street”, “Teaching English Radio”, “Learn English Kids”. Навчальний посібник “Word on the Street” пропонує вивчення англійської мови та культури на основі телепрограми “Word on the Street. Посібник забезпечує соціокультурний компонент мовної освіти та створює контекст для ефективного формування комутативної компетенції учнів. “Word on the Street” – це десять епізодів, знятих у Британії на теми, які є цікавими для молоді. Посібник містить різнотипові завдання до кожного з епізодів. Він має завдання, які слід виконувати перед, під час і після перегляду (чи прослуховування) розділу. Пропоновані завдання спрямовані на пізнавальну діяльність учнів, на розв’язання певних проблемних ситуацій, на вдосконалення фонологічного, лексичного та граматичного компонентів мовної компетенції
...
Читати далі »
Категорія:
Відгуки
|
Переглядів:
515
|
Додав:
Iryna
|
Дата:
02.01.2015
|
|
Методичні рекомендації Під час методичної декади, яка проходила з 17 по 28.11.2014 року, вчителі школи продемонстрували своє бачення теми «Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів з використанням технології життєтворчості як шлях реалізації Держстрандарту». Пізнавальна активність школяра – це риса людини, яка виявляється в прагненні до самостійної діяльності та безпосередній участі в усьому. Саме технологія життєтворчості має на меті забезпечити здобуття школярами ключових компетентностей, необхідних для самостійного життя, виконання професійних та соціальних функцій; самостійно, творчо мислити, правильно сприймати, виважено, адекватно та принципово оцінювати себе та стосунки між людьми; вчити використовувати знання як інструмент для розв'язання життєвих проблем; цілеспрямовано використовувати свій потенціал для самореалізації, тобто пізнати світ задля саморозвитку. Вчити учнів здобувати, аналізувати інформацію, о
...
Читати далі »
| |
|
Вхід на сайт |
|
|
Пошук |
|
|
Календар |
« Листопад 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
Архів записів |
|
|
|